עורכי דין פליליים מובילים

משרדי עורכי דין פליליים מובילים

במדינת ישראל פועלים לא מעט משרדי עורכי דין העוסקים בענפי המשפט השונים ובכללם גם בפלילים. המשרדים נבדלים זה מזה במספר הפרקליטים הבכירים והזוטרים שמועסקים בהם, בשנות הוותק, בהצלחות שהביאו ללקוחותיהם, בעלויות ובטיב השירות. בתוך כך, ישנם עורכי דין פליליים מובילים אשר רכשו עם השנים מוניטין מצוין בתחומם, ואחד מהם הוא ללא ספק עו"ד אבי תגר.

עורך דין מנוסה ביותר

משרדי עורכי דין פליליים מובילים הם אלו שהביאו עם השנים להצלחות מרשימות, יצרו תקדימים ונעשו לידועים בסביבתם ואף בארץ כולה. כך לדוגמא, עורך הדין אבי תגר בעל ניסיון ופעילות ענפה בתחום הפלילי מאז 1979 וייצג בהצלחה מרובה חשודים ונאשמים בעבירות אלימות ואלימות במשפחה, גניבה ממעביד, עבירות מין, צווארון לבן, סמים, תקיפת שוטרים, רצח ועוד. מאז שנת 1973 משמש עו"ד תגר כחבר בלשכת עורכי הדין וכמו כן שימש לאורך השנים בתור קצין חקירות במטה הארצי של המשטרה, כך שהוא מביא עימו בקיאות מעמיקה במערכות המשפט, התביעה והחקירה.

שאלת הזמינות של עורך הדין

למי שמחפש ייצוג מטעם עו"ד פליליים מובילים חשוב לדעת כי לעיתים קיימת במשרדיהם בעיית זמינות, אותה יש לברר ולתאם מראש. כלומר, לעיתים הפגישה הראשונה היא עם עו"ד בעל שם אך לאחר מכן עובר הטיפול במקרה לידיהם של אחרים, כגון שותפים זוטרים או אפילו מתמחים. בדיוק מסיבה זו יש לוודא כי עורך הדין המוביל הוא זה שיטפל בכם, ושבעת הצורך לא יטרטרו אתכם בין מזכירות מספרי טלפון שונים. בניגוד לכך, עורך הדין אבי תגר מקפיד על ליווי אישי של לקוחותיו לכל אורך הדרך באופן מסור, קרוב וזמין מאחר ואינו מעסיק עורכי דין שכירים, בכל שעות היום ובכל מקום בארץ. זאת, לאור הבנת הקשיים והאתגרים וכן הצורך במענה מיידי והתגייסות מלאה ללא עיכובים מיותרים.

הצלחות רבות ומרשימות

כאמור, מאחורי עורך הדין אבי תגר שורה ארוכה של הצלחות בליווי חשודים ונאשמים בעבירות פליליות. דוגמא אחת לכך היא כתב האישום שהוגש כנגד גבר בגין תקיפת שוטר, התנגדות למעצר והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, כאשר על עבירות אלו ישנה ענישת חובה מינימאלית של שנת מאסר וענישה מקסימאלית של 3 שנים. לאחר בחינת הראיות פנה עו"ד תגר לראש לשכת התביעות בתל אביב, שהסכים למחוק את שתי העבירות היותר חמורות מכתב האישום בתמורה להודאה בהתנגדות למעצר. תסקיר המבחן שנערך לנאשם היא חיובי ביותר וכלל המלצה להימנע מהרשעה. לפיכך, נמנע בית המשפט מהרשעה ורק חייב את הנאשם ב- 100 של"צ ואף הוסכם כי רישיון הנשק שלו יוחזר כדי שיוכל להמשיך בעבודתו בתור מאבטח.

לקבלת סיוע משפטי מיידי וליווי רצוף לכל אורך הדרך ניתן לפנות אל עורך הדין אבי תגר בטלפונים 04-8512627  או 050-5400819.

דילוג לתוכן