עבירות צווארון לבן

עבירות צווארון לבן

לעבור על החוק בלי ללכלך את הידיים

אין שום דבר אצילי או נקי בעבירה על החוק. כל עבירה או הונאה הינה פסולה ואסורה. השם עבירות צווארון לבן יכול להטעות ולתת תחושה של עבירה מעודנת יותר, אך למעשה גם כאן מדובר בעבירה פלילית לכל דבר.
מהן אם כן ההגדרות לעבירות צווארון לבן ומדוע קיבלו את השם הזה? כאשר משתמשים במינוח של עבירות צווארון לבן, הכוונה היא כי מדובר באנשים אשר ביצעו עבירה פלילית הנוגעת להונאה או גניבה במקום העבודה, בין אן מדובר בהונאת הלקוחות, גניבה ממקום העבודה, מתן או קבלת שוחד וכן הלאה. כל פעולה אר נעשית במרמה ובאופן לא מוסרי בתוך מקום העבודה.

עבירות צווארון לבן אינן כוללות בתוכן מעשי אלימות ונעשות על ידי אנשים העובדים בתוך הארגון. כמו כן, מדובר במקומות עבודה יוקרתיים או מכובדים ולא במעילות בתוך כל בית עסק פשוט. משם הגיע שמן של עבירות אלו.

עורך דין צווארון לבן

על מנת לייצג או לטפל בעבירות המגיעות מתחום הצווארון הלבן, רצוי להביא מישהו אשר מתמצא בחוקים אלו. לרוב יהיה מדובר בסכומי כסף לא מבוטלים שכן המעילות מבוצעות על ידי אנשים רודפי בצע אשר רואים לנגד עיניהם את סכומי הכסף הגדולים שאותם מרוויח מקום העבודה שלהם. עו"ד צווארון לבן צריך להיות דיסקרטי כמו גם מקצועי. מדובר בגורל של מוסדות ציבור או עסקים גדולים ולעיתים רבות גם בסכומי כסף של לקוחות או אזרחים אשר נפגעו ונלקחו כחלק מאותה הונאה בבית העסק.

עורך דין צווארון לבן יכול לייצג את הנאשמים והחשודים על מנת להגיע למצב שבו הייעוץ המשפטי יהיה הטוב ביותר שניתן להשיג. את הייעוץ ניתן לבקש עוד בשלב החקירה המשטרתית.

דילוג לתוכן