עורך דין פלילי עבירות סמים

עורך דין פלילי – עבירות סמים

 זומנתם לחקירה בגין חשד לעבירת סמים? עברתם חקירה ואתם עתידים לעמוד בפני כתב אישום בעבירות סמים? אם כן, עליכם לפנות בהקדם האפשרי אל עו ד פלילי סמים אשר ילווה, ייעץ וייצג אתכם לכל אורך הדרך, ויפעל למענכם במרץ על מנת להקטין את החשדות והאישומים, להפחית את הענישה ובמידת האפשר גם להביא לסגירת התיק מכל וכל.

אבי תגר הינו עורך דין פלילי מנוסה ביותר, המתמחה בכל ענפי המשפט הפלילי לאבות בדיני תעבורה, עוד משנת 1979. לאורך השנים ליווה וייצג חשודים ונאשמים רבים בעבירות החזקת סמים לשימוש עצמי, שימוש בסמים, גידול, ייבוא וייצוא, ועבירות סחר בסמים. פעילותו של המשרד מבוצעת מול כלל בתי המשפט בישראל, וכל הגורמים הרלוונטיים לרבות המשטרה, התביעה המשטרתית, הפרקליטות ועוד.

דברו איתנו

050-5400819phone
במיילpencil  

חשיבות של עורך הדין כבר בשלבים הראשונים

כאמור, ישנה חשיבות גדולה לפנייה אל עורך דין פלילי עבירות סמים מוקדם ככל האפשר, עוד לפני החקירה. לעיתים לא קיימת אפשרות לבצע היערכות מקיפה לחקירה המשטרתית בגין עבירות סמים, שכן התפיסה מובילה את האדם מיד לתחנה ולחקירה. יחד עם זאת, גם במצבים אלו יש להימנע מלמסור פרטים לחוקרים ולזכור שזוהי זכותכם החוקית להתייעץ עם עורך דין מטעמכם. וחשוב גם להבין שהדרישה להתייעצות עם עורך דין איננה מורידה ומעלה דבר מבחינת חוזק החשדות כנגדכם. למרבה הצער, במדינת ישראל עורכי דין אינם נוכחים בחקירות המשטרה לצד מרשיהם, כפי שקורה למשל בארה"ב, אך למצער ניתן להם להתייעץ עם עו"ד.

יש לנצל את הזכות הזאת ולשוחח עם עורך הדין, אפילו בטלפון מחוץ לחדר החקירה, על מנת שיוכל להנחות אתכם באופן תמציתי וברור להתנהלות נכונה. מטרת ההנחיה היא למנוע אמירות שעלולות להוביל להפללה עצמית וליצירת תסבוכת משפטית קשה עוד יותר. כמו כן, עורך הדין יסביר לכם את זכויותיכם, ממה כדאי להיזהר והאם כדאי לשמור על זכות השתיקה וההשלכות של בחירה כזו מבחינת חיזוק החשדות כנגדכם.

במידה וקיבלתם זימון לחקירה בטלפון, ויש לכם את הזמן, מומלץ בחום להיפגש עם עורך דין פלילי עבירת סמים לצורך היערכות. אתם בוודאי יכולים לדמיין שההליך הפלילי אינו נעים, בלשון המעטה, ומעורר לא מעט חששות וחוסר וודאות. עורך הדין יסביר לכם מהם השלבים הצפויים, כיצד נכון להתנהל בהם, וייתן לכם את ההרגשה והידיעה שעומדת לימינכם משענת משפטית איתנה שניתן לסמוך עליה. בעל המקצוע גם יכין אתכם לקראת החקירה, שהינה מלחיצה ומאיימת, באופן שתגיעו אליה יותר נינוחים ובטוחים, דבר שיקטין את הסיכון לכניעה לתרגילים והפחדות של החוקרים ומכאן להפללה עצמית. בין היתר, עורך הדין יסביר לכם לגם הזכויות בחקירה, אופן התנהלותה, תרגילים אפשריים של החוקרים, מטרת החקירה, באיזו גרסה לדבוק ומאילו אמירות להימנע.

 

עורך דין פלילי עבירות סמים

 

ליווי לכל אורך הדרך

עורך הדין ילווה אתכם בנאמנות ובאופן אישי לכל אורך שלבי ההליך הפלילי, הנפתח בגין עבירה על פקודת הסמים המסוכנים. כך לדוגמא, במקרה של מעצר, עורך הדין יברר במהירות את האפשרות לשחרור מיידי, בין אם מעצר בית או חלופה אחרת, ואם לא קיימת אפשרות כזו יתכונן לדיון בדבר הארכת מעצר שתבקש המשטרה. הליווי של עורך הדין בשלב רגיש זה הינו משמעותי ביותר, ומאפשר לעצור להבין מה צפוי לו, היכן הוא עומד, מהי מסגרת הזמנים, וכיצד להימנע מטעויות העלות להביא להחמרת המצב. עורך הדין ייצג את העצור בדיון להארכת מעצרו, בעוד שואף להראות לשופט כי שחרור ממעצר, או בחירה בחלופת מעצר, לא יובילו לאיום על שלום אחרים או לפגיעה בחקירה. בעל מקצוע מיומן ומנוסה בהחלט יכול להביא לשחרור ממעצר, לקיצורו ולחלופות נוחות יותר, המקלות מאוד על הלקוח במצב קשה זה.

בהמשך הדרך, עורך הדין יהפוך כל אבן על מנת להקטין את החשדות ולמצוא חולשות בתיק שבונים החוקרים עבור התביעה המשטרתית והפרקליטות. לא פעם, עורך דין מיומן עשוי להביא להקטנת האישומים ואף להימנעות מגיבוש כתב אישום, למשל עקב התנהלות לא נאותה של השוטרים בשטח או של החוקרים, אי שמירה על זכויות החשוד, שגיאות שבוצעו בבדיקות מעבדה וכיוצא בזאת. עורך הדין יעמוד בקשר עם גורמי התביעה ובמידת הצורך, העדיפות והאפשרות יגיע איתם להבנות ולהסדר המקל מאוד באישומים ובענישה. זאת כמובן, בהסכמתו המלאה של הלקוח.

ולבסוף, במידה והדברים אכן יגיעו לפתחו של בית המשפט, עורך הדין יגבש באופן יסודי וקפדני את הראיות, הטיעונים והאסטרטגיה שיובילו לזיכוי הלקוח או למצער להמתקת פסק וגזר הדין. בין היתר, עורך הדין ישאף להראות כי היו נסיבות אישיות מקלות שהובילו את מרשו לביצוע העבירה, ידגיש את התנהלותו החיובית בחברה, את עברו הנקי מבחינה פלילית (במידה והדבר אפשרי), את ההשפעות החמורות של ענישה על הלקוח ועל בני משפחתו התלויים בו.

זכרו: הענישה בעבירות סמים עלולה להיות חמורה וכואבת, ולהגיע אף לשנים מאחורי סורג ובריח. יחד עם זאת, עורך דין מיומן בהחלט עשוי להביא להקלת ההתייחסות והענישה, ולפי גופו של מקרה עשוי להוביל לענישה נוחה בהרבה כגון קנס כספי, עבודות שירות, מאסר על תנאי, או במקרה הגרוע – תקופת מאסר קצרה בהרבה מהאפשרית על פי חוק.

לפרטים נוספים ולקבלת סיוע משפטי פנו אל לעו”ד אבי תגר בטלפונים 04-8512627 או 050-5400819.

 

דילוג לתוכן