עוד נהיגה בשכרות

חשיבותו של עו"ד נהיגה בשכרות

נהיגה בשכרות נמנית על עבירות התעבורה החמורות ביותר, וזאת אף אם לא התרחשה תאונה או שהייתה תאונה ולא היו בה נפגעים. הענישה הקשה בגין עבירה זו מסמלת את שאיפת הרשויות להילחם בסכנה בכבישים, ובדיוק מסיבה זו חשוב לפנות אל עו"ד נהיגה בשכרות ללא דיחוי. עורך הדין אבי תגר הינו מומחה בתחום הפלילי ובעבירות תעבורה , ומאחוריו שנים של הישגים מרשימים עבור לקוחותיו משנת 1979.

מתי לפנות לעורך דין, ומדוע?

אל עו"ד נהיגה בשכרות יש לפנות כבר בעת שהניידת מעכבת אתכם לצד הכביש ומורים לכם על בדיקות נשיפון, ינשוף ומאפיינים. חשוב לדעת כי יש לכם הזכות להיוועץ עם עורך הדין עוד לפני הבדיקות, על אף שבכל מקרה לא מומלץ להתנגד להן – הדבר לא יועיל בהמשך ההליכים המשפטיים ובהחלט עשוי לשמש כנגדכם. במידה שלא הספקתם לפנות לעורך דין פלילי לפני הבדיקות ועוכבתם לצורך חקירה אין להתחיל לשוחח עם החוקר לפני היוועצו בעורך דין. דברים אלו נכונים לגבי כל שוטר או אדם שתפגשו "במקרה" בתחנה מכיוון שכל מילה שלא במקום עלולה להפליל אתכם.

מהי הענישה על נהיגה בשכרות?

לפני הכול, חשוב לדעת שאם ישנו חשד סביר לביצוע העבירה מצידכם על סמך הבדיקות שבוצעו, ייתכן שרישיון הנהיגה שלכם ייפסל מנהלית לתקופה של חודש בשימוע שייערך בימים שלאחר החקירה. במידה שגם הייתם מעורבים בתאונת דרכים ייתכן שהרישיון ייפסל לחודשיים ואף לשלושה, וכל זאת ללא משפט אלא בשימוע של קצין תעבורה. יחד עם זאת, באמצעות עורך דין ניתן להגיש בקשה לבית משפט לענייני תעבורה במטרה לבטל את השלילה המנהלית. מעבר לכך, הענישה הקבועה בחוק על עבירת נהיגה בשכרות היא בראש ובראשונה פסילת רישיון לשנתיים לפחות ואף לארבע שנים במקרה של ביצוע אותה עבירה לאורך השנה האחרונה. לכך מצטרפים עונשים כגון קנסות, עבודות שירות, מאסר על תנאי ואפילו מאסר בפועל במקרים חמורים, והדבר תלוי בהיסטוריית עבירות התעבורה שלכם, בתאונה שהייתם אחראיים לה, במידת השכרות שלכם ועוד.

פנו לסיוע משפטי

מן האמור לעיל ברור שאין להקל ראש באישום של נהיגה בשכרות ויש לקבל ליווי לכל אורך הדרך. עורך הדין אבי תגר ילווה אתכם כבר למן השלבים הראשוניים של החקירה, דרך דיונים מול נציגי הפרקליטות ועד לייצוג בבית המשפט. ביכולתו להביא להקלה משמעותית באישומים ובענישה ולעיתים אף לזיכוי מוחלט. לקבלת סיוע ניתן לפנות בטלפון 04-8512627  או 050-5400819.

דילוג לתוכן