עורך דין פלילי בצפון

חשיבותו של עו"ד פלילי בצפון

חשד או האשמה בעבירה פלילית אינם עניין של מה בכך ועלולים לגרור השלכות חריפות על עתידכם, שמכם הטוב, פרנסתכם ואף על החופש האישי. על כן, עליכם לפנות מוקדם ככל האפשר אל עו"ד פלילי בצפון לקבלת ייעוץ, סיוע משפטי וייצוג במידת הצורך.

אילו השלכות יש להליך פלילי?

מטבע הדברים, השלכותיהם של הליכים פליליים משתנות ממקרה למקרה עקב נסיבותיו האישיות של האדם, העבירה בה הוא מואשם וחומרתה. יחד עם זאת, תמיד מתלוות לכך השלכות חמורות כגון:

  • תיק פלילי – כל חשד בעבירה פלילית גורר עימו פתיחת תיק שעלול ללוות את האדם למשך שנים רבות, ולהשפיע בין היתר על יכולתו לעסוק במקצועות מסוימים, להתקבל לעבודות רגישות, לאמץ ילדים, לקבל ויזה לחו"ל, ועוד. למעשה, סגירתו של התיק תיעשה רק במקרים של חוסר עניין לציבור, היעדר הוכחות מספקות או חוסר אשמה. כבר כאן ניתן להבין עד כמה חשוב לפנות לעורך דין על מנת להשיג סגירה של התיק דרך התנהלות נכונה מול רשויות החקירה והתביעה.
  • מעצר – אין ספק כי מעצר, ולו לתקופה קצרה של יום או יומיים, מהווה חוויה קשה עבור כל אדם ויש לפעול על מנת לקצרה ככל האפשר. עורך הדין יפעל מול בית המשפט במטרה לסכל את בקשת המשטרה להאריך את מעצר החשוד ולהביא לשחרורו לביתו גם אם בתנאים מגבילים.
  • הרשעה וענישה – עורך דין פלילי בצפון ייצג את החשוד בבית המשפט על מנת להוכיח את חפות מרשו או להמעיט בחומרת העבירה. במידת האפשר, מטרתו תהיה להביא לזיכוי מלא ולמנוע הרשעה הפוגעת קשות בשמו הטוב של האדם ואף לסגירת התיק. בית המשפט גוזר את דינו בהתאם לחוק העונשין ועשוי להטיל עונשים שונים כגון עבודות שירות ולתועלת הציבור, מאסר על תנאי, קנסות ומאסר בפועל לתקופות של חודשים ושנים. חשוב להבין כי בבואו לקבוע את העונש מתחשב בית המשפט במגוון היבטים כמו מצבו האישי והמשפחתי של הנאשם, עברו הפלילי, מצב כלכלי ופרנסה, הבעת חרטה ולקיחת אחריות על המעשים. עורך הדין יפעל להצגת והדגשת הנסיבות המקלות וינחה את מרשו לקראת ביצוע תסקיר של קצין מבחן באופן הנכון והמועיל ביותר למצבו.

לקבל סיוע משפטי וייעוץ מעורך הדין אבי תגר, ניתן לפנות לטלפונים 04-8512627  או 050-5400819.

דילוג לתוכן